რიტერიუმები
|
მინიმალური
1–3 ქულა |
საშუალოზე დაბალი
4–5 ქულა |
საშუალოზე მაღალი
6–7 ქულა |
მაქსიმუმი
8–10 ქულა |
ისტ–ის ტერმინების გამოყენება
|
არაადეკვატურად იყენებს ცნებებს და ტერმინოლოგიას
|
იყენებს ისტ–ის ზოგიერთ ცნებებსა და ტერმინოლოგიას
|
არასრულყოფილად იყენებს ისტ–ის ცნებესა და ტერმინოლოგიას
|
იყენებს ყველა საჭირო ცნებას და ტერმინოლოგიას
|
მსჯელობა/დასა–ბუთება
|
უჭირს უმარტივესი ცნბებისა და განმარტებების დასაბუთება
|
უჭირს მსჯელობა ისტ–ის ტერმინოლოგიის გამოყენებით
|
მსჯელობისას სრულყოფილად ვერ ასაბუთებს ისტ–ის ცნებებსა და განმარტებებს
|
შეუძლია მსჯელობით და დასაბუთებით მოძებნოს ალტერნატიული გზა
|
პრაქტიკულ სამუშაოში ისტ–ის გამოყენება
|
უჭირს პროგრამის გამოძახება და ტექსტის აკრეფა მარტივ ტექსტურ რედაქტორში
Word Pad-ში |
მასწავლებლის დახმარებით შეუძლია გამოიძახოს პროგრამა და აკრიფოს ტექსტი
Word Pad-ში |
შეუძლია დამოუკიდებლად გამოიძახოს პროგრამა, აკრიფოს ტექსტიWord
Pad –ში , მაგრამ ვერ ახერხებს ფაილის შენახვას მასწავლებლის დაუხმარებლად
|
შეუძლია გამოიძახოს პროგრამა, აკრიფოს ტექსტი Word Pad –ში, შეინახოს ფაილი და დაადგინოს ამ ფაილის ზომა.
|
მუშაობს წყვილებსა და ჯგუფებში
|
ვერ ახერხებს მუშაობას მეწყვილესთან ან ჯგუფებში
|
ნაკლებად ცდილობს ჩაერთოს დავალების შესასრულებლად მეწყვილესთან ან ჯგუფში
|
მეწყვილესთან ან ჯგუფში ინაწილებს სამუშაოს, მაგრამ ხანდახან საკუთარ მოსაზრებაზე არის ორიენტირებული
|
ჯგუფში ან მეწყვილესთან მუშაობაში ყოველთვის ერთვება,იზიარებს მეწყვილის ან ჯგუფის წევრების მოსაზრებას და განუმარტავს მათ საკუთარი აზრის ან გადაწყვეტილების საფუძველს.
|
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment